Hacker Dedikleri

Burada hiçbir şekilde gerçek “hacker” lara laf söylemek gibi amacım yok, laf gideceği yeri bulur aslında gereksiz bir açıklama oldu gerçek hacker in işi yokta bunu okuyacak sanki.

İlk önce sözlüklere başvuralım bakalım (ben normal sözlüğü kastettim siz ekşi sözlüğe de bakabilirsiniz)

hack:

1.(at/away ile) kesmek, yarmak

2.yaşlı ve yorgun at

3.kira beygiri, binek atı

4.çok sayıda düşük kaliteli eserler yazan yazar

ve

hacker: Çökertici, Korsan 1

hacker: İngilizce hacker. "Bilgisayar ve haberleşme teknolojileri konusunda bilgi sahibi olan, bilgisayar programlama alanında standardın üzerinde beceriye sahip bulunan ve böylece ileri düzeyde yazılımlar geliştiren kişi" anlamında kullanılan bu kelime için Kurulumuz, kırıcı sözünü önermektedir. Örnek: Kırıcı, kullanmakta olduğu bilgisayar veya iletişim ağı ile ilgili bir güvenlik açığını veya gizli bir şifreyi ortaya çıkardığında o ortamın yetkililerini gereken tedbiri almaları için uyarır.

hacking: kırma.

hack: özensiz program; özensiz iş.

1) Zarif ve etkin çözümler aramadan bir bilgisayar programının kodunu değiştirme.

2) Özensizce yapılan külüstür iş.

3) Yazılım ve donanım kurallarını göz önüne almadan gerçekleştirilen kaba ve ilkel ürün.

Hacker: korsan; bilgisayar tutkunu.

1) korsan. Becerisini gizli bilgi kaynaklarına ulaşmak, bilgisayar ve ağlar üzerinde yasal olmayan işler yapmak üzere kullanan bilgisayar tutkunu.

2) bilgisayar tutkunu. Kendini bilgisayar ve ağ tekniklerine adamış, meraklı, orijinal düşünce, espri, tasarım getirebilen kişi. 2

Bunları Yapan Hacker Olamaz 3

2. İp Adresini Biliyorsan Nete Girmesine İzin Verme !!

Evet Arkadaşlar İp Adresini Bildğiniz Birinin Nete Girmemesinide Sağlayabilirsiniz Çok Kolay Programı İndirin Çıkan Tabloya İp adresini Yaz Start Flood e Bas 5 Dakika Sonra İnternet Bağlantısı Kesilcektir

(Yöntemin çalışıp çalışmayacağı konusunda bir fikrim yok, hacker değilim ama bir hacker başka birinin haklarını elinden almaz)

3. VİRÜS NEDİR?


Virüs, genellikle başka bir dosyanın arkasına gizlenmiş ve dosya çalıştırıldığında bilgisayarda beklenmeyen ve istenmeyen olaylara neden olan programlardır. Virüs yazılımları, diğer yazılımlardan farklı olarak kötü niyetle, zarar vermesi için hazırlanmıştır. Virüsler kendilerini kopyalayabilme, çalıştığınız dosyalara sıçrayabilme ve maksatları dahilinde dosya silebilme, dosya içeriğini değiştirip çalışmaz hale getirebilme özelliğine sahiptir. Bütün bunları kullanıcının haberi olmaksızın ve hiç bir komuta gerek görmesizin yapabilmektedirler.

(Gibi herkesin bildiği bilgi ve kavrama düzeyindeki bilgilerle tatmin olmaz daha fazlasını ister, içinde dizginlenemez bir öğrenme isteği, ölümcül bir merak vardır çünkü, uygulama yapmadan asla iflah olmaz. Eğer virüsler ilgi alanıysa kitap okumakla kalmaz, kitabını yazar.

“And God saw that it was good.

And God blessed them, saying

Be fruitful and multiply.” )

5. TELEKOMUN TELEFON KARTLARIYLA DİLEDİĞİNİZ KADAR KONUŞUN!!!!

Eh telekom zam yaptıkça ünü bu gibi konularda ayyuka çıkmış Türk milleti de durmadı ve tabiiki de bu işi bedava ve kolayca halletmenin yolunu buldu. Bu yazıda anlatılanlar sadece ve sadece bilgi amaçlı olup aslında telefon kartlarının tekrar kullanılma yollarını değil Türk milletinin ne kadar akıllı olduğunu göstermek amacıyla yazılmıştır.

İlk önce mantığı anlatalım. Telefon kartları bildiğimiz diğer manyetik kartlardan hiç farklı değildir. Aslında oldukça basit ve taklit edilmesi kolay kartlardır. Asıl olay kartın ön yüzünün altındaki siyah renkli manyetik şerittir. Bütün veriler karttaki bu manyetik şeritler üzerindedir. Örnek veriyorum Mesela 30 luk bir kartın manyetik şeridinde 30 tane ////////// şeklinde çizgi vardır ve kontür düştükçe telefon makinesi (kartlı telefon) bu çizgilerin üstünü çizer ve kalan çizgilerde kalan konturunuz olur. Şimdi bizim yapacağımız şey bu manyetik şeridi taklit etmek ve kartı bittiğinde yeniden doldurmak.. Kartı doldurmak için kartlı telefondan başka bir makineye ihtiyacımız yok yani ileride anlatacağım gibi bu işi makine bizim için yapacak.Tabii bizimde yapmamız gereken bazı şeyler var şimdi sırasıyla onlara bir bakalım…

(Bu yöntemi ilk bulan kişi hacker dır ama bu yöntemi orda burada bağıran çağıran ya da bu işten ticari bir amaç güden kişiler hacker değildir, hacker sadece makinelerin aptal insanların ise akıllı olduğunu göstermek / kanıtlamak ister, sınırlarını aşmaktan mutluluk duyar. Kartların büyüsünü çözdükten sonra bedava konuşmanın onun için pek de bir anlamı kalmaz başka hedeflere yönelir, başarmanın tadını duyumsayarak.)

7. ADULT SITELERI NASIL KIRILIR& DIGER BILGILER

BIR SITENIN PASSWORDUNU ELE GECIRDIKTEN SONRA SITEDE ARKA KAPI (YANI SIFRESIZ BIR YER) VAR MI DIYE KONTROL ETMEK YERINE BU ISI TELEPORT PRO ILE YAPIN TABI SITEDEKI RESIMLERI BULMAYA AYAPLAMAYIN TELEPORT PRO YU YOKSA ISINIZ UZUN SURER BUNLARI TELEPORT PRO VASITASIYLA CEKTIKTEN SONRA ELINIZLE KONTROL EDIN OZELLIKLE MEMBERS DIYE BASLIYAN YERLER VAR ISE BU TIP YERLERI GENELDE SIFRELIDIR FIFRELI OLMAYABILIR AMA SANSINIZ VAR ISE SITEDE BASKA BIR YERE LINK VERILMISSE MESELA SIZ WWW.XXX.COM/MEMBERS TASINIZ ONLAR WWW.YYY.COM GIBI BIR YERE LINK VERMISLER ISE ORANIN BEDAVA OLMASI IHTIMALI VAR. EGER GIRILMIYORSA BOS BIR SAYFA CIKIYORSA BUNLAR REFERER KULLANIYORLAR DEMEKTIR ONLARI KIRMAYI DA ANLATACAGIM

ASLINDA ASIL AMACINIZ SITEDE CGI-BIN YADA CGI-WIN DIYE OLAN DOSYALARI BULMAKTIR BUNLAR COK BUYUK IHTIMALLE BASKA YERLERE VERDIKLERI REFERRER LINKLERINI YADAKENDI SITELERINDEKI BEDAVA GIRISLERI GOSTERIR MESELA SU ORNEKTEKI GIBI

(Hacker her zaman kendini tatmin etmek ister ama bu cinsel tatmin değildir.)

11. Buyrun Geniş HACKERLİK anlatımı by KURSAT

Öcenlikle mrb arkadaşlar ben forumtr ilk geldiğim günden beni Web Hack kısmı ile ilgilendim bende hackerlik yapmak istedim ama öğreteneniz olmadı bende kendim buldum google den siz bana öğretmediniz ama ben öğrenemk isteyen lere veriyorum saygılar.

GENİŞ HACK ANLATIMI

bilgi için===> hacked_by_kursat @ mynet.com

(Biraz küçük Emrah – bana kimse hack öğretmedi amca, bana hack öğretir misiniz- , biraz da bir zamanlar hacker lıktan anlamayan ama gururlu bir genç… kisvesine bürünmez )

12. Hacker Olmak !

Evet, hacker olmak. Ne yapmalı, ne etmeli de hackerlığa adım atabilmeli...
Eminimki, bu yazıyı okuyanların %90'ı aynışeyi düşünüyordur.
Fakat zannetme ki, bu yazıyı okuduktan sonra web sitelerini hack etmeye
başlayacaksın,ya da arkadaşının internet account şifresini bulabileceksin... Ayrıca şunu
da bilmelisin ki,başlamak hiçbir zaman,bitirmenin yarısı olmamıştır... :)
Ben sana balık vermeyeceğim, sana balık tutmasını da öğretemem, sana
ancak balık tutmasını öğrenmeye giden yolu gösterebilirim...

(Ben sana hacker olamazsın demedim…

Bkz: hani baba sen bana sığır adam olamazsın demiştin ya baba oldum işte

Ulan yine lafı .ötünden anlamışsın ben sana sığır, adam olamazsın demiştim şeklindeki karikatür

Bkz: karikatüre bakınız vermek

Bkz: fıkra anlatır gibi karikatür anlatmak

Bkz: fıkrayı yanlış anlatmak

Bkz: karikatürü yanlış anlatmak

[evet 12 asal değil, haklısın ama kafayı takmaya değer mi])

15. Ünlü Hackerlar

Richard Stallman
Takma Adı:
Yok (saklayacak bir şey yok ki!)

Nasıl şöhret oldu ?
Eski hacker'lardan Stallman, 1971'de MIT'in yapay zeka laboratuvarında işe girdi. O sıralarda Harvard Üniversitesi'nde öğreciydi. Geliştirdiği yazılımın, kişisel haklara saldırıda kullanıldığı görüldü. Stallman, daha sonraları Free Software Foundation'u (Bedava Yazılım Vakfı) kurdu.

Bilgisayarla nasıl tanıştı ?
1969 yılında, IBM'nin New York Bilim Merkezi'nde. O zamanlar, 16 yaşındaydı.

İlginç notlar:
Stallman, 1980'lerin başında MIT ile kadrolu olarak çalışmayı bıraktı; fakat oradaki bir ofiste çalışmalarını sürdürmeye devam etti. O sıralarda GNU adında yeni bir işletim sistemi geliştirdi.

(gibi yazıları okuyup vay be adamlar neler yapmış vb. laflar etmezler, daha iyisini yaparlar [yapmaya çalışırlar] bunu bir hırs olarak görmeyin, her insanın dünyada kendine biçtiği amaçlar vardır)

20. Hack için gerekebilecek programlar;

a) Cracker Jack 1.14: Password cracker

b) Dictionary Maker: Dic. yapıcı

c)CuteFTP : Passwd dosyasını almak için.

d) Exploitler: Sistemlerin arkakapıları için.

(hatta benim_için_x’i_hackle programı –x yerine isim- gibi programlar da gerekebilir zira programlamadan pek anlamam)

25. İnternet Cafelerde Başkalarının Bilgisayarını Kapatma

BAŞLAT>>ÇALIŞTIR>>>>CMD yaz>>>ENTER>>MSDOS EKRANINDA SHUTDOWN YAZ>>>>ARDINDAN SHUTDOWN -i yaz>>>CIKAN EKRANDAN GÖZ AT DİYİP BİR PC SEÇİN>>> Sonra size kalmış bişey ister kapat ister yeniden başla

(En büyük hacker benim ulen varsa daha babayiğidi çıksın karşıma istediğim bilgisayarı kapatabiliyorum ulen ben neyim böyle kontrolden çıktım kendimi aştım ya)

Konuyla İlgili / İlgisiz Film Tavsiyeleri

Closer / Daha Yaklaş

The Butterfly Effect / Kelebek Etkisi

Eternal Sunshine of the Spotless Mind / Sil Baştan

Catch Me If You Can

Hackers

(bitmedi)

--

Düşüncelerimi kodlama sebebim hala gençlerin burada parça parça sunduğum şeyleri iyi bir şey ve "hacker olmak" sandıklarını esprili bir şekilde gözler önüne sermek istememdir.

(1 Lale ve 2 Bilişim Sözlüğü)

(3 Bunu yapan insan olamazdan esinlenilmiştir)

(bitti)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fedora 24'te GRUB 2 Önyükleyici Temasını Değiştirme

Müfettiş Gadget'taki Kötü Adamın Yüzü Açığa Çıkmış

Diğer Dillerde Hoşçakal