pollyanna da peltim gprs kullaniyor

Ya internete girseydim yanlışlıkla sözlükte hakkımda yazılanları okuyacaktım.

Yavaş ama hızlısı da olsa kötü şeyler yapardım. (aileden birinin blogu okuma tehlikesi)

Hacker lar benden uzak (lan lamer iki kb lik şeyim var zaten dellendirme beni) ohh.

Ngage telefonum sözlükte benim başıma gelebilecek her şeyi yaşıyor ama bana bir şey olmuyor. (dingiliz haber alma servisine selam çakma)

Müşteri hizmetlerindekiler beni güldürüyor onları da başkaları güldürür inşallah.

Kedi köpek fotoğrafı görmüyorum (onu da edebiyat tarihçileri bulsun)

Mp3 de dinleyemiyorum (dıt dıt dıt) ama ne güzel telif haklarını korumuş oluyorum.

Ayağımı yerden kesiyor çok şükür peter buna bile sahip değil dur kendimi cezalandırayım bağlantı hızını 1 kb ye indireyim


Yorumlar

  1. Vay be ne günlermiş. O zamanlar fotoğrafla ilgili bir siteyi takip ediyordum, fotoğraflar geç yükleniyordu ama fotoğrafçılık aşkıyla bekliyordum sabırla / inatla.

    Sonra bir gün bu hat kapandı gitti, sonradan fark ettim, son 100 kontörü de başkasına verdim yanlışın yoksa.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h