blog

Interests

ilgi alanları, bir blog sayfası için kişiye sorulacak saçma sorular arasındadır, ilgi alanlarımı buraya . .. ve ... dır diye sınırlayabilir miyim, ben yapamam zaten blog un amaçlarından birisi de ilgi alanlarımızla ilgili şeyler yamak değil midir. ama bunlar bizim kişiyi ve blog unu tanımamız için gereklidir diyenlerdenseniz şu örneği düşünün ilgi alanları: bilgisayar diyen bir kişinin blog una girdiniz ama içinde oradan buradan kopyala yapıştır yapılmış bilgilerle karşılaştınız bence bu blog değildir. blog u okuyan insan ne ile karşılaşabileceğini bilmemelidir her an bir satır alttan bir canavarın çıkıp kendisini yiyebileceği tedirginliğini taşımalıdır, okuduklarına bazen katılmalı bazen de sinir olmalıdır


About Me

hakkımda, hakkımda, hakkımda üç kere yazdım ama hala anlamlı gelmiyor bana zaten blog umun tamamı bir "about me" dir. buradaki her şey benim olaylar karşısında gösterdiğim tepkilerin yansımalarıdır. doğru söylemek zorundayımdır ama bunlar sadece benim doğrularım olmalıdır
hakkımdaki ipuçlarının burada yer alması kötü bir reklama olacaktır en iyi reklam bence yapılmayandır ve yapıldığını hissettirmeyendir, detaylı bilgi için satır arlarını iyi inceleyin

Favorite Movies

Sanırım burada da hangi filmlerden etkilendiğimi belirtmem, eğer sizinde o filmler hakkında olumlu düşünceleriniz veya zıt görüşleriniz varsa beyin fırtınaları yapmamız bekleniyor / amaçlanıyor ama bence gereksiz bu kısımda sevdiğim bir film hakkında yazacak bir kaç sayfam yoksa eğer ya o filmi anlamamışındır ya da o filmi sevmemişim demektir.

Favorite Music

Sevdiğim müzikler:
"kulağıma hoş gelen her şeyi dinlerim"
"şu şu bi de şu grubu severim çok sağlamlar"
"x in şarkıları beni dönüşü olmayan yollardan döndürmeyi başarmıştır"
vb.
vb.
vb.
Yazılarımda görebilirsiniz bu gruba kimlerin girdiğini


Favorite Boks

Okurken sıkıldığım için bıraktığım bir kitap var sadece, onu da daha sonra kesinlikle bitireceğim her birini okuyun daha sonra tekrar okuyun, altını çizin, sinirlenin, daha iyisini yazın, yayın evi arayın, bulamayın, sinirlenin, yayın evi kurun...

Yorumlar

  1. burada yazdıklarım saçma diye hatırlıyorum. tekrar okumadım şimdi ama öyledir herhalde. yapmayı düşünüyorum çünkü bir ara, ne güzel etiket sistmei işte.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h