AYNI ÇATI

Aynı çatı altında
Aşkımız bir yalanmış
Döndüm baktım maziye
Ne kalmış yaşanacak
Eller yorgun ben yorgun
Boşa geçmiş seneler
Sende bir hicran yarası
Bende bitmez çileler

Birçok şey silinip gittiler çoktan, bazılarını unutmamam gerekiyordu, çok önemliydiler ama sınırlı hafıza kapasitem nedeniyle her yenisiyle eskilerin yerini değiştirmek zorunda kaldım. İlkokul arkadaşları, ortaokul arkadaşları ve yavaş yavaşta lisedekiler hepsini unutuyorum. Ama bu şarkı çocukluğumun ilk dönemlerinde öğrendim sanırım o günden beridir de asla unutmadım. Ara sıra sebepsiz aklıma gelir ve söylerim.

Sonradan gelen not: yanlış hatırlıyormuşum doğrusu buymuş

aynı çatı altında aşkımız bir yalanmış
dönüp baktım maziye paylaşacak ne kalmış

yıllar yorgun ben yorgun
boşa geçmiş seneler
bende hicran yarası
bende bitmez çileler

gözlerinde kin nefret bana sevgin hiç yokmuş
benim kalbim boş yere sana sevgiyle dolmuş

yıllar yorgun ben yorgun
boşa geçmiş seneler
bende hicran yarası
bende bitmez çileler

Hicâz : Nim Sofyan
Bestekâr : Turhan Taşan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h